Bidrag till Svensk Scrapbookings CC

Ni har väl inte missat att Svensk Scrapbooking har Cyber Crop nu i ett par dagar?!
De firar 3 års jubileum!
Jag har gjort 2 bidrag hitentills. (ska försöka att hinna med iallafall 1 till)

första kortet är till en utmaning där man skulle skapa ett kort med endast blått och gult:





Kortet ska skickas till Mauritius och vad passade väl bättre än att skapa det i Sveriges färger?!

I nästa utmaning skulle man lifta ett kort av Yoli. Yoli är en fantastisk scrappare som verkligen tänker och skapar outside the box! Kolla in på hennes blogg så förstår ni vad jag menar!

Här är hennes kort:

Image

och så här blev mitt kort:



Jag har försökt få med det mesta: Den sexiga damen, kedjan, tagsen, chipboarddetaljen, blommorna och istället för öronhängen satte jag en clips med en Grattisstämpel.
Skitkul att försöka vara Yoli en liten stund!!!! (ja, jag vet, inte i närheten av hennes stil och kunskap
 men ändå lixom!)

Scrappiga kramar från Christel

Kommentarer
Postat av: Yoli Design

såååååååååååååå vackert tjejjen...

ja, jag skrev till inne på galleriet också!!

jadu... mållös!! Älskar liftar där liftaren tänkt själv och gjort sin egen version men att man ändå ser att det är liftat!! jaaa sååå läckert...



kraaaaaaaaaaaaaam

2009-10-09 @ 17:19:21
URL: http://yolidesign.wordpress.com
Postat av: Lucienne

Mållös................WOW!!!!!!

2009-10-10 @ 07:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0