Making Memories Wedding serie och Rusty Pickle

Making Memories har kommit ut med en ny urläcker serie som de har döpt till Wedding och Grodans har fått hem denna rykande färska serie!!! Kolla in under nyheter!
Jag fick i uppdrag att skapa något från serien. Men, hm..... jag har inga bröllopsbilder att scrappa med....
Då fick jag en idé om att denna pappersserie är perfekt om man vill skapa med svartvita foto!!!
Jag redigerade ett foto på min son (som Anette Centervall har tagit) och tryckte ut det i svartvitt. Sedan mönsterklippte jag lite från Rusty Pickle´s serie Brass Knuckles och här har ni resultatet:



Till dekorationer har jag använt mig av Making Memories svarta spets och diecuts ur Weddingserien.
Det svarta pappret Varnish Brocade diecut är såå häftigt irl. Det gör sig inte rättvist här på bild. I verkligheten är det härligt glansigt.

Ja, som ni ser så behöver man inte använda denna pappersserie till bröllopstema om man inte vill utan den passar även till andra foton.
(fast jag tror nog att jag kommer att ge mig på att göra ett bröllopskort ändå för det finns så läckra tillbehör till papperna som man kan dekorera med!!!)

Scrappa på!

Kramar från Christel

Kommentarer
Postat av: Sunblizz

Grymt läcker LO!!!! De röda detaljer till det svart vita blir verkligen pricken över i:et!



Kram, Sara

2009-05-10 @ 23:05:21
URL: http://sunblizz.blogspot.com
Postat av: Mirabyll

Min himmel va snygga saker du gör! Har suttit här hur långe som helst och bara gapat! Härliga foton också! Tack för att du visar upp!

2009-05-11 @ 12:25:25
URL: http://mirabyll.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0