Minialbum som ska skickas till Afrika

Hej!
Scraproom håller på med en liten insamling av minialbum som ska skickas till ett barnhem i Afrika.
Barnen som ska bli adopterade får ett litet album att ta med till sin nya adoptivfamilj som ett litet minne.
Jättefin gest tycker jag, så alla som läser detta:
JAG UTMANAR ER TILL ATT VARA MED OCH SKICKA IN ALBUM ni oxå!!!

så här skriver ScrapRoom:

Gör en minibok med plats för foto och text och skänk till Scraproom som sedan skickar vidare alla miniböcker till Sydafrika. I Sydafrika används de som minnesböcker till barn som har varit på barnhem och som sedan flyttar till en egen familj runt om i världen.
Vi lottar ut ett kit med ett värde av ca 250 kronor bland alla de album som kommer in till oss senast den 31 juli 2009. Skriv ditt namn på en post it lapp och sätt den på din /dina miniböcker. Ju fler miniböcker desto större chans att vinna!
Böckerna får se ut hur som helst men tänk på att det ska finnas plats för foto och för skriven text. Vill du görar rubriker så skriv dem på engelska!

Adressen till Scraproom är:

ScrapRoom
Garnisonsgatan 10
254 66 Helsingborg

Jag har gjort ett pojk album färdigt. (håller på med ett flickalbum oxå!)
Så här blev mitt album:









Albumet är gjort utav en pärm av kartong och på ena sidan av pärmen har jag gjort så att man kan sätta ett foto och på andra sidan av pärmen sitter accordingsidor där man kan sätta in både foto och skriva text.

Tycker att detta var en jättebra grej och jag hoppas att ScrapRoom får in jättemånga minialbum!!!!

Kramar från Christel

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilken bra idé! Jag gör ett par också, speciellt som jag har bott i Afrika i många år.

2009-07-14 @ 08:06:31
URL: http://crazyscrappers.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilket snyggt album och vilken fin idée!

2009-07-15 @ 11:43:44
URL: http://lindaspysselblogg.wordpress.com
Postat av: LillBlomman

Underbart vännen! Du är verkligen kung (queen) på minialbum!! Ska bli skoj att se det flickiga också! Gillar verkligen dina saker av scrapsen också, bokmärket blev sååå läckert! Kramar!

2009-07-21 @ 18:48:43
URL: http://lillblommanskapar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0