Jag har blivit utmanad!

Jag har blivit utmanad av Midalina.
Regler:
Svara på frågorna och skriv ner svaren i din blogg.
Välj ut 6 personer som du vill veta mer om och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på frågorna.

Ja ha, då kör vi:

5 saker som fanns på din Att göra lista idag?
(Hm... vadå 5 saker. Jag har alltid minst 10 saker som jag vill hinna med på min lista... Är en tidsoptimist!)
1. Trädgårdsarbete
2. Dammsuga
3. Köra och handla
4. Göra färdigt veckans utmaning till We dare you tävlingen hos Jommas.
5. Gå på bio

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Då hade vi precis flyttat in i vårt hus och livet var underbart. ( det är det nu oxå!) Jag hade precis fått reda på att jag väntade vårt andra barn och var lycklig ägare till en ny bil.

Ställen du bott på?
Ha, ha. Den var lätt. Bromölla är enda stället jag bott på. Här är jag född och här kommer jag troligtvis att sluta mitt liv oxå.

5 saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Åka jorden runt. Skulle börjat min resa i USA.
2. Jag hade bjudit med mina bästa kompisar och deras familjer oxå. (Melinda och Jill)
3. Se till så att mina föräldrar blev ekonomiskt oberoende.
4. Gjort fettsugning av mina feta lår och rumpa.
5. Anlitat en städfirma som skötte all tvätt, strykning och städning.

Japp, det var lite om mig.
Nu skulle jag vilja veta mer om:
Katleen
Lene
Liza
Lena

Pia
Linda

Kommentarer
Postat av: Lene Kristensen

Hej Christel.

Utmaning och svar.

Ja så har jag svarat på din utmaning. Såg inte den innan jag skrev ditt namn i min utmaning.

Men nu har jag ju redan fått dina svar. Kul

Kram Lene

2008-07-16 @ 12:35:11
URL: http://leneskortblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0