Bandförvaring

Jag har gjort en förvaringslåda till mina band. blev så trött på alla intrasslade band och att man aldrig kunde se vad man hade för färger osv. Har funderat länge på en bra lösning och nu har jag hittat den!!!!
Kolla in:



Hittade en trälåda som sambon borrade 30 st hål i runt om hela lådan. Sedan altrade jag den och dekorerade. Jag blev supernöjd med resultatet! Äntligen har jag överblick av vad jag har för band. (fast alla fick inte plats!!!! Får nog göra en låda till!)



Vad tycker ni? Hur förvarar ni era band?

Sommarkramar från Christel

Kommentarer
Postat av: Pia

Kanonbra lösning, får nog fundera på att göra ngt liknande...

2008-07-25 @ 14:52:25
URL: http://piakron.blogg.se/
Postat av: Lene Kristensen

Snyggt och verkligen en bra ide. Jag har mina i en låda som står på bordet och det är ju aldrig ordning i den. Så detta vore något för mig.... Skratt.....får bara hitta en karl som kan borra också!

Kram Lene

2008-07-25 @ 21:38:08
URL: http://leneskortblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0