Jippie!!! Nytt DT uppdrag hos Scrapgalen


Wow!
Jag är så lycklig!!! I dagarna fick jag reda på att jag har fått äran att ingå i Scrapgalens nya designteam!
Det ska bli så spännande och jag hoppas att jag ska kunna bidra med liite inspiration iallafall!
Vill tacka Petra för förtroendet!
Scrapgalen är en ganska nyöppnad butik som ligger i Bålsta mellan Stockholm och Enköping.
Trots att Scrapgalen bara varit igång ett kort tag så är sortimentet STORT! Petra försöker satsa på ett brett sortiment som ska passa alla slags stilar men tar även hem lite "utstickare". Så håll ögonen öppna för lite annorlunda scraptillbehör som kanske inte finns överallt!!!
Ta en kik in i butiken här.
Du hittar även en inspirationsblogg här, där vi Dt kommer att bidra med olika artiklar och inspiration. En skisstävling håller på för fullt där du kan vinna 100 kr i presentkort i shoppen!
Kolla i mina länkar där du hittar adressen till mina DT kollegor.

Många kramar från Christel

Kommentarer
Postat av: pia

Grattis än en gång Christel, detta är du värd. Och petra visste vad hon gjorde när hon valde dig till hennes designteam, du är bara BÄST!

Kramar Pia

2008-12-06 @ 17:28:57
URL: http://piakron.blogg.se/
Postat av: pia

Grattis än en gång Christel, detta är du värd. Och petra visste vad hon gjorde när hon valde dig till hennes designteam, du är bara BÄST!

Kramar Pia

2008-12-06 @ 17:29:16
URL: http://piakron.blogg.se/
Postat av: Lene

Grattis christel. De kunde inte ha vald någon bättre! Du har så underbara ideér, du är kreativ och så helt enormt duktig!

Det ska bli kul att följa dina DT uppdrag!

Stort grattis min vän!

Massor av kramar från lene

2008-12-06 @ 18:45:06
URL: http://leneskortblogg.blogspot.com
Postat av: Katta

Jag råkade se detta på scrapgalens blogg idag, verkligen roligt! Stort GRATTIS, du är verkligen så duktig så jag säger grattis till scrapgalen också! :-)

2008-12-07 @ 00:01:46
Postat av: LenaS

Åter igen ett stort grattis!!!

Kramis/LenaS

2008-12-09 @ 11:13:11
URL: http://lenasochronjasscrapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0