skapa med bara 1 mönsterpapper

Lillblomman, min DT kollega hos Scrapgalen, utmanade oss att skapa så många alster som möjligt med bara 1 mönsterpapper från Inkidos nya julserie...
Svårt, eftersom jag vanligtvis väljer 2, helst 3 olika mönsterpapper på mina alster.
Men skam den som ger sig. jag satte igång och fick ut hela 6 alster.... (men i slutändan blev det bara 5 eftersom ett av korten blev så fult så det åkte i papperskorgen...)
Anyway, här kommer mina skapelser:


3 jultags, 1 flaskdekoration och ett kort.




På flaskdekorationen har jag gjort ett eget textpapper ac Inkidos julstämpel Midnatt Råder.





Eftersom jag slängde ett julkort så blev jag ju tvungen att göra ett nytt... Med bara en liten bit papper kvar blev jag tvungen att fuska lite... fick använda en litel bit av ett annat mönsterpapper från Inkido.

Kika nu in till Scragalen och se de andras tips på vad du kan skapa med bara 1 mönsterpapper!

Kramar från Christel

Kommentarer
Postat av: Linda

Men vad läckert vännen!! Har du mallen till flaskkortet? Och stämpeln (den runda) passade ju riktigt bra där! Och de nya julstämplar med ju!!

2009-10-02 @ 11:02:26
URL: http://lindaspysselblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0