Beställningskort

Oj, oj, oj vad länge sedan jag uppdaterade bloggen!!!
Men jag har haft att göra. Förutom jobb så har det varit trädgårdsarbete. Nu när sommaren nalkas så blir det mindre och mindre scrappande och mer och mer utearbete!
Fler som känner igen sig?
Klart att man vill vara ute så mycket som möjligt när solen skiner, eller hur?
Men de sista dagarna har regnet öst ner så då har jag passat på och gjort lite beställningskort färdiga.
Först ut är ett bröllopskort som jag gjorde för några veckor sedan:





Lite studentkort:















Det var allt för idag!

Scrappiga kramar från Christel

Kommentarer
Postat av: Linda

Så snyggt vännen!!

2009-06-09 @ 18:32:42
URL: http://lindaspysselblogg.wordpress.com
Postat av: lene

Åh Christel så fina kort! Jag gillar dina kuvertkort de är så snygga!!!!

Ha det skönt i sommarvärmen ..ler... om du hittar den just nu!

Kram lene

2009-06-11 @ 14:21:25
URL: http://leneskortblogg.blogspot.com
Postat av: Rosita

Hej Christel!



Tycker att bröllopskortet med hjärtat är jättefint! :)Jag och min fästman gifter oss till sommaren och vi tycker båda att det kortet skulle passa jättebra.

Kan man beställa kort från dig och vilket pris ligger dem på?



Mvh Rosita & Mazdak

2011-04-10 @ 21:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0