October Afternoon Road Map

Hej alla glada scrappare!

Här kommer en Lo som jag skapat för
 
SCRAPGALEN.

Idag tänkte jag inspirera er lite att använda

 October Afternoons läckra pappersserier.

Petra har ganska många av OA:s serier i shopen och
 
det senaste tillskottet är Road Map.

Papperna är dubbelsidiga och baksidorna på

papperna är minst lika läckra som framsidorna.

Såå när ni beställer så glöm inte kolla in baksidan!
 
Mitt första alster är en Lo på min son:

:

Som botten på Lo:n har jag använt baksidan på
 
pappret Sundowner motel
 
och sedan har jag rivit bitar från framsidan
 
av Sundowner motel (röd och svartrutigt)
 
och en remsa av Sky line motor inn.




Jag har dekorerat med ett brett

svartmönstrat sammetsband och

 röd bollfrans. Som tillbehör till papperna
 
finns det jättehäftiga spelkort "WildCards"
 
som jag satt fast bakom kortet med röd tyll runt.

Som pricken över i har jag knutit fast en liten

 metallbricka från Tim Holtz.



Titeln är av thickers som oxå finns i shopen.
 
Tyvärr har jag inte lyckats göra dem rättvisa på bild!

Thickersen är så läckert svarta med GLITTER på!!!

Det var allt från lilla mig!!!


Scrappiga kramar från Christel


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad läcker! Jag försöker lära mig att göra "slitna" kanter, men det blir inte som jag vill... Men envis är jag!

2009-07-12 @ 08:00:37
URL: http://crazyscrappers.blogg.se/
Postat av: Linda

läckert som tusan vännen! :P Jag har en present till dig med sen. Tror att du kommer att gilla dem skrapt!

2009-07-12 @ 10:59:17
URL: http://lindaspysselblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0