skapat i Rottne

Tänkte att jag skulle visa vad jag hann med och göra under Rottneträffen i helgen. Under lördagen höll jag i kurs i hur du skapar ett enkelt minialbum så då hann jag inte med så mkt eget. Men under söndagen däremot hade jag tid att i lugn och ro skapa några alster. vill passa på att tacka alla er som var på mina kurser för allt beröm jag fick för mina album. Jag hade aldrig kunnat drömma om att få så mycket positiv respons. TACK!!!!!!!!!!!

Här kommer mina alster:
Först ut är en altrad tändsticksask som jag gjort till ett litet pepparkakshus. Papperna är från norska 3ndypapir och finns att köpa hos Grodans scrapgarden.







sedan gjorde jag en jul Lo oxå med 3ndypapir. Titel och journaling är inte färdigt än:



2 julkort. Båda är skapade med..... ja just det, 3ndypapir:







En altrad rund plåtask med ett miniaccording album inuti. Ska bli ett recept album till mina favorit julrecept.





Sist ut är mitt altrade cd julkort. Jättekul att göra. Inspirerade min DT kollega, Pia, att oxå testa att göra. Hoppas det inspirerar fler!!!



Japp, det var allt för idag. Längtar redan till nästa scrapträff!!!  Ni vet väl att Grodans ska ha en träff den 15/11 där ett inspirations hörn kommer att byggas upp med massor av olika förslag till julskapande!!!! Det vill ni väl inte missa????
Gå in på Grodans blogg och anmäl er redan idag.

Scrappa på!

Kram från Christel

Kommentarer
Postat av: Pia

JA, du Christel,,, UNDERBARA GREJOR!!!

Kram Pia

2008-10-20 @ 21:09:45
URL: http://piakron.blogg.se/
Postat av: Anne Davidsson

Jag är fortfarande lika imponerad :-)



Anne

2008-10-20 @ 21:13:36
URL: http://lillansblogg.blogspot.com/
Postat av: Lene Kristensen

Så underbara kort och vilken fin tändsticksask. ja jag satt här och tänkte på Er,gjorde lite kort och har lite som inte är klart!

Måste nog testa att göra en CD skiva jag också.

Klart att de tyckte om dina kurser, du är så duktig!

Ha det gott vännen.

Kram Lene

2008-10-20 @ 22:15:08
URL: http://leneskortblogg.blogspot.com
Postat av: JezzzA

Såg din tändsticksask på träffen .. Den är verkligen såå himla fin!

2008-10-21 @ 09:16:45
URL: http://jezzzaslillascrapsida.blogspot.com/
Postat av: Katleen

ooo så vackert!!!

2008-10-21 @ 09:48:53
Postat av: Ulrica

Wow såå mkt fint! =) Älskar pepparkaksgubbarna! =)



Ha det gott, kram

2008-10-22 @ 09:09:49
URL: http://mysmumlan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0