Magdas Scrapfebervinnare 2009

För ett tag sen deltog jag i Magdas stora vårtävling "scrapfeber".
Jag deltog i alla 12 utmaningarna och dröm om min förvåning när jag sedan fick reda på att jag vunnit 4 av deltävlingarna och dessutom fått högsta poäng i hela tävlingen!!!!!
Jag korades som Magdas Scrapfebervinnare 2009!
Först trodde jag att det var en annan Christel som hade vunnit men det var ju jag... Vilket glädjerus!!!!
Ett fullspäckat paket med scrapgrejor landade i min brevlåda (eller rättare sagt på posten så jag fick lösa ut det så stort var det!) och jag fick dessutom en förfrågan om jag ville Gästdesigna ngt. till Magdas!

Jag gjorde en albumsida med Websters fina papper A sweet life.
Så här stod det i Magdas blogg:

Jag heter Christel Jönsson, är 39 år och bor i Bromölla, Skåne. Jag har alltid varit en "pysslare" men började i februari 2008 med scrapbooking "på riktigt". Är en allätare och gör både layouter, kort och altered.

Min stil går åt det romantiska hållet, scrappar helst i jordnära färger helst i vintage och shabby chic. Jag tycker om att bygga upp mina layouter med lager på lager och mycket 3-D effekter







På denna layout har jag gjort 3D effekten "inåt" genom att göra en nisch där fotot sitter. Jag har monterat Websters papper på en kartongbit och skurit ut en nisch och monterat fotot underifrån. Sedan har jag ruffat kanterna kring nischen och lagt på lite Stickles glitterlim och fjäderdun.
Sedan har jag dekorerat med lite spets, sidenband, Magdas gardenias Blue, minirosor och murgröna blad från Prima. Titeln Blossom är chipboardbokstäver som jag målat med Distress crackle paint.

Det kommer snart att komma ytterligare 2 alster åt Magdas. Håll utkik !

Kramar från Christel

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja är inte alls förvånad över att det går så bra för dig vännen! För du är så duktig!!

2009-05-24 @ 09:17:56
URL: http://lindashusablogg.wordpress.com
Postat av: Lene

Hip, hip hurra och grattis så jättemycket! Säger som Linda, jag är inte alls förvånad. Det finns ingen som gör så vackra LO och så perfekta alster som du!

Grattis Christel, det är du verkligen värd!!!

Massor av kramar från Lene

2009-05-24 @ 22:09:38
URL: http://leneskortblogg.blogspot.com
Postat av: Anonym

En gång till ett stort GRATTIS. Jag håller med dem andra förvånar mig inte heller.

Lucienne

2009-05-25 @ 07:41:15
Postat av: katleen

självklart att du vann!! Du är ju bäst!

2009-05-25 @ 11:35:48
Postat av: CillaT

Vad roligt! Layouten är underbar=)

2009-05-26 @ 12:49:47
URL: http://cillasinsida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0