Scrapträff i Bromölla

SCRAPTRÄFF!!!!!!

Vi skall vara i Västanå skola. Från 10.00 till 22.00
Kostnad 200 kr. Lunch, kaffe och gourmet kvällsmat ingår.
Sista anmälning och inbetalningsdagen är måndagen 10/11.
Inbetalingar till Grodans bankgiro nr: 5614-1542
Skriv ditt namn i meddelande rutan


Passa på att få ihop alla julkort ni behöver.

Det var meningen att Landstoken skulle komma med sin butik, dem har dock fått förhinder.
Nu kommer Mia istället från Scrappakalja. Mia har precis tagit över butiken.

Vägbeskrivning till Västanå skola hittar ni på Grodans blogg.

Glöm inte att anmälla eventuella allergier.

HÖR AV ER!!!!!
VÄLKOMNA!

Kramar, Lucienne
_________________

Kommentarer
Postat av: Inger !

TACK SNÄLLA IGEN FÖR BESÖKET OCH KOMMENTAREN PÅ MIN BLOGG:) Jag köpte bilderna på damerna på en webbutik på nätet men kommer ej i håg vilken ska forsöka ta reda på det och sen så hör jag av mig. Det var ett bra tag sen dom har liksom bara legat och väntat på att bli använda!

Ha så himla kul på eran Scrap mara hoppas det blir riktigt trevligt:)

Hälsningar & kramizar från lilla pyssel Inger

2008-10-31 @ 04:58:09
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0