Nyheter på Grodans

WOW!!! Nu trillar det in Nyheter på Grodans Scrapgarden varje dag!!!
Dessutom har Lucienne skapat en ny liten vrå i sin webshop bara för kortmakare. Gå in under Tema och kolla!
Vad sägs om:
 Basic Grey:s paperpad, finns i flera olika serier

Tillhörande stämplar till Basic Grey papperna

 Ett helt kort kit nu till jul

Och sedan kom det andra heta nyheter in i butiken igår som inte hinnits lägga in i webshopen än.
Mist, bling, lite nytt från Reprint och Kaiser m.m.

Sååå, håll ögonen öppna och in och kolla i shopen!!!

Nu blev jag jättesugen på att scrappa!!!! (synd att jag ska jobba, men jag får väl hållas på sträckbänken till nästa vecka då det vankas lite längre ledighet!)

Kramar Christel

Kommentarer
Postat av: Marie/bat3

Hej!



Jag har just anlänt till din sida och måste bara få säga att tomte är för underbar....

2008-11-26 @ 22:35:25
URL: http://bat3.nu/marie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0