Kort av min dotter

Igår var min dotter med mig på Grodans. Alla barn får lov att scrappa för 25 kr. Då ingår en CS och man får låna alla verktyg, stämplar m.m.  Lucienne har 2 spill lådor med massor av restpapper som barnen får plocka fritt ifrån. Väldigt generöst och mkt populärt bland barnen. En del har redan blivit jätteduktiga scrappare. Man kan lära mkt ifrån barnen. De är inte rädda för att prova sig fram.
Idag vill jag bjuda på 2 kort som min dotter har gjort:


Emma har stämplat med magnoliastämplar och målat dem med akvarellpennor,
klippt ut dem (hon har tom. klippt mellan bänkraderna!!!) och klistrat på.



På detta kortet har hon satt flickan på 3D kuddar. Blomman har hon vikit till så den skulle stå ut lite.
Snacka om kreativitet!!!! Allt har hon åstadkommit utan hjälp. (Vi vuxna satt upptagna i en workshop för att försöka tillverka en stjärnbok, men det är en annan historia)
Emma är 9 år. Ska bli spännande och följa hennes utveckling inom scapbookingens värld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0