Pink Paislee TWILIGHT

Denna månaden fick jag Pink Paislee:s nya papper från Twilight serien i mitt DT paket från Scrapgalen. Jätteroliga att skapa med. Så mycket inspiration jag fick!
Först ut är en "Spooky" layout på Emma:


Fotot har jag reidigerat för att få en spöklik och gammeldags känsla.


Titeln är skriven av Pink Paislee:s läckra glitter Thickers.


Thickersarket finns även roliga glitterswirls som jag här använt som dekoration.


Med i mitt paket fanns ett tillhörande diecuts ark. Jag har skrivit journaling på en tag från det arket.
Utav spillbitarna från layouten har jag sedan gjort ett minispökalbum:


På framsidan har jag dekorerat med nättyg, diecut och kedja från Tim Holtz.


 Inuti albumet finns roliga spökgåtor. På varje sida har jag även använt diecut från Pink Paislee:s serien.







slutligen gjorde jag ett litet Tackkort. (om man nu händelsevis skulle bli bortbjuden under Halloweenhelgen!)

 Kortet är dekorerat med Primas Hydrangena blommor, blingstenar från Prima, svart nättyg och en diecut.





Papprena räckte även till lite roliga Halloweenpresenter men det kommer jag att visa i ett senare inlägg!

Kram på er alla !

//Christel

Kommentarer
Postat av: Linda

Men Christel du är ju för bra!!! Jag älskar LO:n med Emma, den är så underbar och den bilden är för bra. Jag måste titta på LO:n irl sen.

Kortet var riktigt härligt med! Och "minialbumet" ja det lika så.

2009-09-18 @ 14:34:27
URL: http://lindaspysselblogg.wordpress.com
Postat av: LillBlomman

Underbara! Du har verkligen gjort materialet till "dig"! Kramar!

2009-09-21 @ 15:26:29
URL: http://lillblommanskapar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0