Äntligen lite nytt!!!

Oj, oj, oj vad länge sen jag la in något nytt här i bloggen!
Har verkligen haft en liten scrapsvacka och ägnat mig åt lite annat ett tag istället...
I fredags var Linda hos mig och vi scrappade hela dagen lång! Jag gjorde färdigt lite påbörjade kort och sedan fick jag en utmaning av Linda!
Hi, hi det var jätteskoj! Jag skulle scrappa något från lite saker som hon plockade ihop till mig... Vi har verkligen inte alls samma stil så det blev en verklig utmaning!!! Jag fick papper från Oktober afternoon tillsammans med lite dekorationer.
så här blev mitt resultat:



Det blev en liten altrad tavla! Har målat ett trälock med vit akrylfärg som jag sedan har dekorerat. Förutom att jag bara fick använda papper och dekos från kitet som jag fick av Linda så skulle mitt alster innehålla 2 stämplar och sen skulle jag använda mig av 2 av mina designkort till Slicen. Jag skulle dessutom ha i åtanke "sommar och sol" när jag skapade!
Trots att tavlan absolut inte är min vanliga stil blev jag ganska nöjd med den! Och framförallt:
Jag hade skitkul när jag skapade!!! Tack Linda för en rolig utmaning! Kika in på Lindas blogg och kolla vad hon fick för utmaning av mig!!!
Papperna från kitet räckte till ytterligare en Lo som inte är riktigt färdig än men jag lovar att visa upp den när den är klar!

Lite kort blev det oxå skapat:















Verkar som om scraplusten har kommit tillbaka lite grand i allafall!
På fredag åker jag till Stockholm för att träffa mina DT kompisar hos Scrapgalen.
Scrapgalen ska ha en sommarträff på lördag 4/7 så då blir det en heldag med scrapping till!!!
Åh, så skoj!

Kram från Christel

Kommentarer
Postat av: Linda

haha nu får jag dåligt samvete för att jag inte har orkat fota utmaningen ifrån dig! S



Otroligt vackra alster!!

2009-07-01 @ 09:48:16
URL: http://lindaspysselblogg.wordpress.com
Postat av: Cathrine/caca

En jättefin tavla du gjort! Det finns alltid så mycket fint att inspireras av här.

Jag har lagt upp ett minialbum i min blogg, som jag gjort efter din beskrivning. Hoppas att det är ok att jag lägger en länk till din blogg där också.

2009-07-05 @ 14:11:03
URL: http://cacaspyssel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0