Välkommen till min nya blogg!

Hej!
...och jag som sagt att jag inte skulle blogga!!!  Men,men här är jag nu.
Det kändes som nödvändigt nu när jag börjat med en ny hobby. SCRAPBOOKING. ALLA srapoholics har bloggar.
Det är det roligaste jag har gjort , (scrappa alltså, inte blogga!). Har väl alltid varit kreativ i mitt 37 åriga liv och skapat, mest med tyg, men inget slår "scrappandet". Har försökt hålla mig ifrån det eftersom "halva" släkten håller på med det men nu gick det inte längre. Började på en nybörjarekurs hos Lucianne på Grodans Scrapgarden och sen var jag fast... Har i princip scrappat var och varannan dag så det har blivit en hel del alster trots att jag bara hållit på i 3 mån.
Titta gärna in i mitt galleri och säg vad ni tycker.
Kram Christel

Kommentarer
Postat av: Åsa.N med wilma

Hej och grattis på din födelsedag. ville bara säga wow vilken inspiration det ger mig att gå in på din sida som wd. kanon fina saker. Ha det bra. Nu har jag oxå anmält mig till d.28:e Kram

2008-06-15 @ 21:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0