Skiss tävling hos Grodans

Just nu pågår det en skisstävling på Grodans forum. Det är Liza som har gjort skissen. Hon utmanar alla till att vara med. 1:an och 2:an vinner ett litet pris.
Kom igen och va med!!!
Här kommer mitt bidrag:


Ramade in betyget i en guldram. Min son Emil har verkligen kämpat och mot alla odds lyckades han tillslut få G i alla ämnen och MVG i Bild och Musik. I slutet av 8:an konstaterades det att Emil hade dyslexi (inte undra på att han har haft så svårt för att lära sig). Dessutom så fick han körtelfeber under ht i 9:an och var borta jättemycket från skolan. Men...
han klarade gå ut grundskolan med behörighet att söka in på gymnasiet! Good work, Emil!

Kommentarer
Postat av: Lene Kristensen

Jättesnyggt! Har blivit medlem på Grodans forum. Vet inte riktigt hur det fungerar än, men Linda har hjälpt mig en del. Hittar inte skisstävlingen, men får väll vänta tills jag kan det här och får hem mer grejer.

Ha en trevlig helg!

/Lene

2008-06-21 @ 10:05:39
URL: http://leneskortblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0