Scrapträff i Bromölla 28/6 -08

Japp, så har man varit på sin första scrapträff! JÄTTEKUL! Från kl 10.00 - kl 22.00 Jag hade tagit med mig massor med grejor för jag tänkte att idag hinner man med mycket! Men.... Det jag hann med var att göra 2 Lo:s, 1 utmaning och 2 kort (som jag påbörjat tidigare) Där var ju så mycket att titta på. Landstoken var där med delar av sin affär, Grodans scrapgarden (som givetvis höll i träffen) hade fått in massor med nya papper och dekorationer så jag handlade SÅKLART I MASSOR!!
Grodans hade en utlottning på 1 Cuttlebug och div. andra saker och en skissutmaning som man kunde göra antingen en Lo eller ett kort till. Jag gjorde ett kort som blev så här:


Jag vann ett litet pris för detta kort. Gissa om jag blev glad. (tror jag kom 4:a)
Jag vann clearstamps som jag blev jätteglad för!


En av min Lo (som är till mitt bidrag i tävlingen We dare you hos Jomma) blev så här:


Den handlar om begär som man har och här äter jag GLASS I STORA LASS!
Den andra Lo:n kan jag inte visa än för den ska vara med i en artikelserie som jag ska skriva till Grodans blogg. Kommer att handla om olika stilar inom scrapbooking....
Under em. höll jag i en workshop i hur man gör ett litet album med accordingsidor. (mitt hjärta ligger i att altra och göra olika slags minialbum) Det här albumet med pärm av kartong kan man variera till oändlighet!!! Bara man kan grunden så finns inga gränser för vad man kan skapa. Olika former och storlekar, ja precis som du vill ha det.
På träffen tillverkade vi ett album som var 10 x 10 cm. (Hör av er om ni vill ha beskrivning)
Så här såg mitt ut: (ett receptalbum till min son med hans favoriter)







Ja, då återstår bara att tacka Lucienne på Grodans Scrapgarden för en helt underbar och välplanerad dag.
Tack! Glöm inte att gå in och bli medlem på vårt nya forum.
Ha en bra dag!
Scrappa på!
Kram Christel

Kommentarer
Postat av: Lene Kristensen

Jätte flott kort, värdigt ett pris.

Jag måste nog göra ett sånt album jag också, de är så underbara!

Synd man inte kunna vara med!!!!

Kram Lene

2008-06-29 @ 22:15:25
URL: http://leneskortblogg.blogspot.com/
Postat av: Helena landstoken

Hej Christel

Jag blev så förtjust i dina album. Kan du ringa mig då jag behöver prata med dig om en sak. :)

0470- 96611 är vårt nummer.

Hälsningar

Helena

2008-06-29 @ 23:09:25
Postat av: AnkieG

Hej Christel,



Vilket fint album och det skulle va så kul att få lära sig att göra ett sådan nu när man snart har semester...Så det skulle vara så tacksamt med en beskrivning..



Hälsningar

AnkieG

2008-07-07 @ 22:07:54
URL: http://ankieg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0