Accordingalbum Kreta

Mitt DT uppdrag hos Grodans scrapgarden denna månad var att skapa något av de nyinkomna Kimberly Poloson papperna. Eftersom många av papperna är flossade tyckte jag att de passade alldeles utmärkta att använda till ett according album. Pärmen är gjord utav chipboard frames (som finns i den fysiska butiken, går att beställa i webbutiken om man skriver i medd.rutan)
Så här blev mitt album:


Närbild på dekorationerna:



Snäckorna och träbiten är från Kreta.
Insidan av albumet ser ut så här:



Jag har satt accordingsidor på båda pärmarnas insidor och fäst fast dem med band.
så här ser sidorna ut utdragna:



Lite närbilder av sidorna: (bilderna är klickbara)

     

Det som var extra roligt med denna pappersserien var att där finns så många roliga tillbehör till.
Alfabet rubons, flourish rubons, chipboards, fotohörn m.m.
Allt material utom blommorna finns hos Grodans.

Jag ser fram emot nästa DT uppdrag nu.... Det kliar i fingrarna!
Scrappa på !
Kram Christel

Kommentarer
Postat av: LenaS

jag fattar inte vart du får alla ideer ifrån du är helt otrolig!!!

Kramis/LenaS

2008-07-02 @ 17:11:57
URL: http://lenasochronjasscrapp.blogg.se/
Postat av: Cathrine

Vilken kul blogg, har lagt till den i mina favoriter. Här fanns verkligen mycket fint.

Såg Accordingalbumen på Scrappiz och tyckte att de var jättefina. Jag skulle jag gärna testa att göra ett sådant, finns det beskrivning på dem någonstans? Det är ju så kul att ge bort små album, fast jag har bara köpt färdiga än, det vore kul att testa att göra ett eget.

Cathrine/Caca

2008-08-25 @ 20:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0