Har varit på semester!

Japp! så är man hemkommen från semestertrippen till vår underbara huvudstad Stockholm. Har kopplat av och njutit av shopping, Gröna Lund och en underbar dag ute i skärgården hos min bror och hans familj.
Under tiden har det hänt grejor...
Jag vann en PIF av Lene och det paketet har jag nu fått. Underbara saker! Tack Lene! Nu återstår det bara för mig att skicka piffen vidare. Så håll ögonen öppna! Det kommer snart ett inlägg så att alla som läser min blogg kan ta en lott!
Sedan har jag fått 2 awards! En från Pia och en från Lene. Tack tjejer! Jag blir så rörd. Jag vill bara säga att snart kommer jag att lämna iväg mina awards till favoritbloggarna jag läser och NI kommer att få awarden tillbaka då !!!
Phu, vad jag babblar...
Måste få tid över till att fixa till min blogg oxå. Vill så gärna lägga in länkar till mina favoritsidor och till mina kära DT kollegor på Grodans Scrapgarden. Det kommer snart. Jag lovar!
Dessutom har  jag blivit utmanad av  Midalina.   Alla dessa inlägg MÅSTE fixas ikväll.
Nähä, nu är det dags att ta tag i trädgården som har förfallet under tiden vi varit borta! Ibland önskar man att man bott i lägenhet!
Scrappa på!
Kram från Christel

Kommentarer
Postat av: Lene Kristensen

Välkömmen hem Christel! Själv har jag semester V. 31-32, det ska bli sååå skönt!

Hoppas du kan använda din vinst!?

Kram Lene

2008-07-15 @ 21:46:50
URL: http://leneskortblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0