fler nya kort

Här kommer 4 till kort som jag gjort de senaste dagarna:









Ser ni vilken stil korten är i ?!
Jag har verkligen blivit inspirerad av shabby chic och vintage stilen...
det har varit en resa för mig själv att skriva artikelserien som handlar om olika stilar på Grodans blogg.
Har du inte läst den så gå in och kolla på Grodans blogg. Kommentera gärna och skriv vad du tycker.
Tänk på att det är min tolkning av de olika scrapbookingstilarna. Jag skulle gärna vilja veta om ni håller med, tycker det fattas något eller om jag är helt "ute och reser" i min tolkning!

Denna vecka handlar artikelserien om Freestyle och avslutas nu med en tävling på Grodans forum. Du kan vinna presentkort i webshoppen.

Har du svårt för att ladda upp bilder på forumet kan du maila in ditt bidrag istället till:
[email protected]

Ett litet smakprov ur Freestyle artikeln:



Denna Lo har Grodans duktiga designer Anette gjort. Hon är jätteduktig på att doodla, rita på fri hand och exprimenterar mkt med sina layouter.

Scrappa på!

Kramis Christel

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka fina kort du har gjort! Jag blir alltid lika impad av hur du klarar att få med så mycket på dina kort och ändå så verkar det inte vara för mycket.



Jag skulle aldrig klara av det. :)

2008-08-21 @ 16:16:40
URL: http://lindaspysselblogg.blogspot.com/
Postat av: Katleen

Så fiiint, o tack för artikelserien!! Jag me har lärt mig en hel del!!!!

O jag; absolut att jag längtar efter den 15-11!!

2008-08-21 @ 16:46:03
Postat av: Lene Kristensen

Ååååh SÅ vackra kort Christel! Du är jätteduktig och man får sån inspiration när man tittar in till dig!

Det skulle vara så kul att få sitta tillsammans med dig och göra kort!

Kram Lene

2008-08-21 @ 17:39:09
URL: http://leneskortblogg.blogspot.com
Postat av: AnkieG

Vilka underbara kort, jag älskar färgerna....

2008-08-24 @ 15:28:15
URL: http://ankieg.blogg.se/
Postat av: LenaS

Åh jisses du är bara så bäst,måste vara en av Sveriges bästa kortmakare ju....och scrappare....

Kramis/LenaS

2008-08-24 @ 21:58:27
URL: http://lenasochronjasscrapp.blogg.se/
Postat av: Lene Kristensen

Hej Christel.



Du undrade om jag visste hur långt det är till Växjö från rottne. Det är ca 25 KM. Ni kan väll meddela mig när Ni vet var Ni ska bo, så jag kan boka på samma ställe.

Kram Lene

2008-08-25 @ 11:36:43
URL: http://leneskortblogg.blogspot.com
Postat av: Martina

Hej Christel! Jättefina kort du skapat!

Fick tipset att du även är bra på att inspirera andra till att skapa. Det är så här att vi håller att rekrytera fler InspiraTöser till vårt företag, och jag har fått in flera intresseanmälning på workshops i din trakt och söker därför någon som vill börja jobba med oss där. Det funkar så att du håller Kreativa Workshops, en slags minikurs, hemma hos människor eller på deras jobb, hos föreningar etc, och får betalt för det. Du bokar själv dina möten, men vi hjälper dig med de kontakter vi får in via hemsidan, mässor etc.

Är detta intressant eller vet du någon som skulle passa? Just nu är de andra Töserna igång med att boka inför allt julpyssel, det är väldigt populärt.

Maila mig på [email protected] så skickar jag mer information om hur vi jobbar.

Mvh

Martina

Sweetish Sister AB

2008-08-28 @ 08:55:38
URL: http://www.sweetish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0